[MataroSensefils] filtre per MAC als AP

Jordi Clopes Esteban jordiclopes at gmail.com
Tue Sep 6 10:18:49 CEST 2016

Hola Ivan,

D'entrada no ho trobo bé fer-ho així. Filtrar per MAC als que perjudiquin,
sí. Filtrar a tothom i que se t'hagi de demanar accés escribint al teu
mail, no.
Quedem per parlar-ne i trobar solucions. Divendres a les 19:00 al Vegas del
carrer Cuba?
Petons
Jordi

El dia 6 de setembre de 2016, 9:53, ivan <ivan a matwifi.com> ha escrit: