[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net Llavaneres Sopadepedres

Enric enric at musaik.net
Thu Sep 1 16:33:45 CEST 2016

Salut,

merci pels oferiments.
Tinc el router Nanostation 5L que em respon els pings de forma aleatòria
... crec que l'he mort. Li he posat una openWrt 10.03.1 Backfire.
Veia l'accés web, però anava molt lent i no em deixava fer alguna cosa.
He intentat flashejar-lo amb el firmware de fàbrica, però no s'ha deixat.
I ara no contesta a pings moltes vegades.

Intentaré recuperar-lo, però si no, me n'hauré de comprar un de nou a no
ser que algú n'ofereixi algun.
Però crec que va per dies per tenir sopa ...

El 01/09/16 a les 11:12, ivan ha escrit:
> aqui hi ha aquestenllaç
> <http://10.91.168.103/mldonkeyusers/links.html> per accedir a la sopa
> de l'Escorxador
>
> El dia 1 de setembre de 2016, 10:48, Carles Carmona Calpe
> <carles.carmona a ctrl4enviro.com
> <mailto:carles.carmona a ctrl4enviro.com>> ha escrit:
>
>     Jo fa dos díes que estic a la guifi.net <http://guifi.net> xD,
>     però si puc donar algun cop de mà encantat, sóc enginyer
>     informàtic. Un cop reestablert la si hi ha espai per més
>     contingut, o necessiteu alguna cosa a nivell de gestió o
> [...]

Encara utilitzes Apple, Micro$oft o Google? Saps que tenen multes
milionàries de la UE?
Si critiques les màfies, perquè les utilitzes?
*Utilitza Programari Llliure!*
Més info
<http://www.elperiodico.com/es/noticias/economia/mayores-multas-comision-europea-5350809>