[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net Llavaneres Sopadepedres

Carles Carmona Calpe carles.carmona at ctrl4enviro.com
Thu Sep 1 10:48:41 CEST 2016

Jo fa dos díes que estic a la guifi.net xD, però si puc donar algun cop de
mà encantat, sóc enginyer informàtic. Un cop reestablert la si hi ha espai
per més contingut, o necessiteu alguna cosa a nivell de gestió o
configuració de xarxa cap problema. Vaig comentar ho de la sopa bàsicament
perque encara no se molt bé quins serveis s'ofereixen a la guifi, i tenia
interés per probar-ne algun!

Salut!

> si et puc ajudar amb qualsevol cosa, podem quedar algun vespre.
>
> la sopa està clar que s'utilitza. + de 2TB anuals, no està malament.
> <https://guifi.net/guifi/graph_detail?type=device&node=43564&device=41349>
>

> El dia 1 de setembre de 2016, 10:19, Enric <enric at musaik.net> ha escrit:

>>> twitter [7]

>>> llista_matarosensefils.net llista de correu
>>> llista_matarosensefils.net at llistes.anem.be