[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net Llavaneres Sopadepedres

ivan ivan at rusc.net
Thu Sep 1 10:37:47 CEST 2016

si et puc ajudar amb qualsevol cosa, podem quedar algun vespre.

la sopa està clar que s'utilitza. + de 2TB anuals, no està malament.
<https://guifi.net/guifi/graph_detail?type=device&node=43564&device=41349>

El dia 1 de setembre de 2016, 10:19, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

<http://www.goufone.com/>
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073