[MataroSensefils] MatTorreMaresme DOWN

ivan ivan a matwifi.com
dll oct 17 01:25:35 CEST 2016

disculpeu que no hagi contestat abans.

el dijous passat va caure un llam a les 08:00h i ens va deixar 2 SuperNodes
desconnectats, MatTorreMaresme i MatRecoder, aquest ultim només va afectar
a 4 nodes, però MatTorreMaresme va afectar a uns 50 incloent altres
SuperNodes que actualment no tenen redundància.

   - MatTorreMaresme
   - MatAlamos
   - MatSegre
      - MatBous
      - MatCamiRal
      - LlavMarinada
      - LlavCanSanç
      - MatRecoder
   - 3 nodes

vam trigar unes hores a restablir tots els trastos

MatTorreMaresme

​MatAlamos

​LlavMarinada

​MatRecoder

​MatTorreMaresme Omnitik (per un error meu de configuració) vaig posar /30
en ves de /27 com tocava

​

a MatTorreMaresme hi ha 2 routers una RB600 i un EdgeMAX-POE-5.

la RB600 va continuar funcionant bé, va ser la EdgeMAX que es va petar. i
es va perdre l'enllaç amb les sortides a internet

El dia 13 d’octubre de 2016, 12:14, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit:

<http://www.goufone.com/>
-
<http://goufone.com/>