[MataroSensefils] Recordatori de pertinença a les llistes de correu de matarosensefils.net

René Vives rene.vives at gmail.com
Sun Oct 2 09:52:04 CEST 2016

Hola,

jo tinc allotjada la web i el wiki. El contingut que hi ha al hosting de
gandi es antic.

La web funciona. El wiki quan vaig fer un canvi de servidor s'ha deixat de
veure malgrat el arxius hi són suposo que deu ser un tema de permisos o de
configuració del propi wiki. L'unic que vaig fer és moure els arxius d'un
hosting a altre. S'ha de mirar amb calma.

SAX.
rené

El dia 1 d’octubre de 2016, 10:26, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: