[MataroSensefils] Recordatori de pertinença a les llistes de correu de matarosensefils.net

ivan ivan at rusc.net
Sat Oct 1 09:50:01 CEST 2016

estic fent un backup, de tot el que hi ha.

despres eliminaré el error_log 1,06GB

hauríem de migrar el wiki algun altre servidor i donar de baixa aquest
hosting

El dia 1 d’octubre de 2016, 8:35, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

> Salut altre cop
>
> ja he pogut entrar
> https://vps100594.ovh.net:2083
> però no em deixa esborrar les llistes perquè em diu que hem excedit
> l'espai de disc.
> Ocupem 1,68GB d'1GB que "tenim".
> Aquí hi ha la web?
> Hi ha el wiki?
> Ho estem utilitzant?
> No m'he atrevit a tocar res perquè no ser què ni qui ho gestiona.
> Ja direu.
>

> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                           Enric.

> [...]

<http://www.goufone.com/>
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
---
ivan a rusc.net
664446073

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.