[MataroSensefils] Recordatori de pertinença a les llistes de correu de matarosensefils.net

Enric enric at musaik.net
Sat Oct 1 08:27:54 CEST 2016

Salut,

recordeu a on estava la llista de matarosensefils abans d'estar al
mateix servidor que la Sopa de Pedres?
Les llistes encara existeixen, i tot que no estant funcionant perquè el
domini de matarosensefils està redirigit al servidor actual, segueixen
enviant el correu de recordatori de pertinença a les llistes.
Jo vaig fer el canvi, però ara no recordo el domini ...
He vist que el correu prové d'un ovh.net

vps100594.ovh.net

A 01-10-2016 05:00, llista-owner a matarosensefils.net escrigué: