[MataroSensefils] Programari privatiu al servei P2P

Enric enric a musaik.net
dij nov 10 22:01:38 CET 2016

Salut,

com ja he comentat diverses vegades en aquesta llista, m'encanta poder
oferir el servei de P2P col·lectiu.
Però el servidor que ofereix el servei, és un servidor autogestionat,
dins de guifi, que només utilitza programari lliure.
Ho és el servidor i els serveis.
I el que no té lògica és que s'utilitzi per baixar programari que ens
priva de la llibertat de compartir el coneixement.
Ja ho he avisat diverses vegades, però ara mateix hi havia 3 usuaris
diferents simultàniament baixant-se MacOS, Windows 10 i Microsoft
Office. Ho sento, però aquest servidor no és per això.
Seguiré demanant-ho ...

Que cadascú utilitzi el programari que cregui oportú, convivint amb la
seva consciència, però no em podeu demanar que ignori la meva.