[MataroSensefils] Donació de material dels companys de Pineda

dim nov 8 16:22:05 CET 2016

Moi,
La gràcia de modificar un POE és que t'oblides del tipus de connector ja
que ho alimentes amb un cable de xarxa.
Per la llista de Guifi-dev també han passat un enllaç on podem comprar uns
clons xinesos del POE per 5'5€.
A tope!
Jordi

El dia 8 nov. 2016 16:04, "Moisès Burset" <mburset a gmail.com> va escriure: