[MataroSensefils] Donació de material dels companys de Pineda

dll nov 7 22:22:19 CET 2016

L'adaptador de corrent que ens cal pels telèfons és aquest:

https://www.lambda-tek.es/shop/?region=ES&prodID=B4213076

Si algú coneix algú que en tingui sense utilitzar que ho comenti.

Jordi

El dia 7 de novembre de 2016, 22:20, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: