[MataroSensefils] Resum reunió dia 4 de novembre ( era Re: Recordatori reunió general demà dia 4 de novembre a les 19:45 al Cafè de Mar)

dll nov 7 22:11:33 CET 2016

Bona nit!

Molt ben explicat Enric.

Com a conclusió varem acordar que, abans de prendre cap decisió, havíem
d'introduir a la web de Guifi aquelles intervencions que hem anat
realitzant o apadrinant des de la Comunitat, amb els diners fruït de les
donacions que gestionem col·lectivament.

Aquesta tasca tant l'hem de fer nosaltres (Mataró sense fils) com els
operadors. No varem fixar cap dia però jo proposo fixar de temps fins al
dia 18 d'aquest mes. Si hi ha altres propostes comenteu-ho sis-plau.

Qualsevol cosa ho anem comentant per la llista.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El dia 7 de novembre de 2016, 19:43, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: