[MataroSensefils] Fwd: projecte desenvolupament guifi

Enric enric a musaik.net
dij nov 3 15:16:06 CET 2016

Salut,

aquest cap de setmana passat es ve celebrar el Hackmeeting a Donostia.
Jo hi vaig anar i vaig aprendre un munt de coses.

Ja he muntat un servidor nou a la sopa de pedres, es un sistema de
missatgeria instantània amb servidors federats. Podeu fer-vos usuaris a
matrix.org o fer-vos-els dins de mataró sensefils i tenir missatgeria
sense sortir a internet, dins de guifi.

El client per mòbil que mola molt és Riot, però n'hi ha per tots els
gustos. Evidentment és programari lliure i el servidor també.

http://matrix.org

http://riot.im

http://matrix.musaik.net

Però també us deixo un correu perquè ens fan una proposta, també extreta
del HM, per desenvolupar una web per guifi. Hi ha gent al País Basc i
s'hi ha enganxat gent de Barcelona.

Us deixo el correu perquè us el llegiu i hi pensem demà a la reunió. Que
per cert, jo hauré de marxar a les 8:15.