[MataroSensefils] Problemes amb DNS

ivan ivan a matwifi.com
dij maig 26 09:42:55 CEST 2016

jo no els treuria, els deixaria com a secundaris.

jo buscaria el problema en el PC de l'usuari o routers secundaris fen d'AP

posa una regla en el firewall que tot el port 53 excepte la ip del teu
servidor estigui bloquejada. segur que deixes sense internet a molta gent.

El dia 26 de maig de 2016, 9:32, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

> Salut,
>
> merci!
> Trec 10.139.67.100 i poso el 10.139.56.11
> El zero ja el tenia, el vaig copiar malament.
> També és bona idea posar el propi de la SXT. Merci!
> Em trec de sobre els d'internet, doncs.
>
> Vinga,
>
> Salut i desobediència!
>
>                              Enric.
>
> A 26-05-2016 06:48, ivan escrigué:

>>> 10.139.67.100;
>>> 208.67.222.222;

>>> llista_matarosensefils.net [2] llista de correu
>>> llista_matarosensefils.net a llistes.anem.be

<http://www.goufone.com/>
-

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>
--
www.matwifi.com <http://matwifi.com>
ivan a matwifi.com