[MataroSensefils] ** PROBLEM Host Alert: MatGegantaOmnitik is DOWN **

ivan ivan a matwifi.com
dim maig 17 21:32:01 CEST 2016

la omnitik, està bé. es el router EdgeMAX el que s'ha mort.

no tinc cap de recanvi, dema aniré a muntar una RB2011
aquesta nit la configuraré.

El dia 17 de maig de 2016, 19:24, ivan <ivan a matwifi.com> ha escrit:

--
<http://www.goufone.com/>
-