[MataroSensefils] programa per sopa de pedres

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll maig 16 12:51:37 CEST 2016

Bufff crec q s'haurien de fer moltes faqq i guies bàsiques per usuaris amb la "L" com jo!

Tot això em sobrepassa... però gràcies a tots vosaltres vaig fent mica en mica.

Merci a tots

Obtener Outlook para Android<https://aka.ms/ghei36>