[MataroSensefils] programa per sopa de pedres

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll maig 16 09:44:39 CEST 2016

Faig servir firefox i complement foxyproxy.
De moment porta 250megues. A veure si avui em deixarà descarregar-me una peli per primera vegada!
De moment queden 18 minuts. A veure com acaba.

Per cert... quan us triga de mitjana descarregar una peli? Uns 20 min?

Obtener Outlook para Android<https://aka.ms/ghei36>