[MataroSensefils] programa per sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dll maig 16 09:21:13 CEST 2016

Salut Jordi,

en principi no cal cap programa especial, amb qualsevol navegador te la
pots descarregar.
El que recomano jo, és clicar amb el botó dret sobre la fletxa de
baixada i clicar a "Anomena i Desa el contingut de l'Enllaç".

Però pel que dius tu, i el que entenc jo, la descàrrega comença i es
para a mitges. Llavors és problema de la xarxa, entenc jo, no pas de com
t'ho descarregues.

Però depèn del sistema operatiu o del navegador hi ha maneres de
continuar una baixada que s'ha quedat a mitges.
Jo utilitzo un programa a la línia de comandes, el wget que té una opció
que permet continuar una descàrrega que s'ha quedat a mitges. Segur que
en el teu navegador hi ha alguna opció semblant.

wget --continue FitxerQueShaBaixat.avi

Quan dius que dóna error, pots copiar-lo i enviar-lo? Així podrem ser
més precisos.

El 16/05/16 a les 08:57, Jordi Català i Vilanova ha escrit: