[MataroSensefils] Més de 1600 pel·lícules a la sopa!

Enric enric a musaik.net
dim maig 10 00:31:30 CEST 2016

Salut,

hem incorporat més de 250 pel·lícules més a la sopa de pedres, gràcies a
que en Moisès m'ha passat un disc dur ben ple.
M'ha costat triar les que ja hi eren, canviar les que tenia a català,
que es veiessin bé, escollir la info de filmaffinity, ...
Però ja podeu disfrutar-les!
Merci Moisès!

http://sopa.musaik.net

Mirant les gràfiques d'ús del servidor web, hi hagut un tràfic d'uns
2,5TB durant l'últim any. No és poc.

Si voleu col·laborar amb la sopa ho podeu fer de moltes maneres:

* Posar pel·lícules amb el mldonkey
* Avisar quan una peli no es veu bé, o no se sent bé, ...
* Avisar si el Gènere o alguna info de la peli no està bé
* Passar-me pelis amb disc durs
* Donar-nos algun disc dur de 2 o més TB al projecte del servidor
autogestionat
* Contribució econòmica al servidor o a guifi.net
* Convèncer a més gent que es faci de guifi.net
* Elquesetpassipelcap

Encara creus que no passa res si ens graven, ens registren, ens
llegeixen i ens escolten, absolutament tot el que fem i deixem de fer a
la xarxa i amb el telèfon mòvil? Encriptes?
TED sobre Vigilància de 9min <http://www.youtube.com/watch?v=NPE7i8wuupk>