[MataroSensefils] Ajuda virus pop up

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic maig 4 11:03:29 CEST 2016

Em sap greu ivan... però a arenys de mar no. Ella viu per la riera i esta tapada per edificis alts... i a mes... per les muntanyes que envolten Arenys de mar. Allò es un forat negre

Enviado desde Outlook Mobile<https://aka.ms/blhgte>