[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

dis mar 26 08:21:55 CET 2016

Hola Luis,

Els 500 metres és una recomanació de l'escenari ideal.

Les bones pràctiques són:

   - Senyal de màxim -70
   - connectar al supernode més proper
   - Antena al terrat amb visió directe al supernode

En el teu cas l'antena que posem a MatMariaRosa (Geganta) és pq t'hi
connectis tu i els usuaris que hi hagi per la zona més alta de Mataró que
hi tinguin visió directe.
Efectivament comunitàriament assumim la meitat del cost dels apadrinament
proposats inclòs aquest.

L'antena que tenies, i que deies que podies tornar, no serveix per
connectar a la sectorial proposada a MatMariaRosa ja que ha de ser una
antena del tipus AC. Ivan, quina antena recomanes? amb una Ubiquiti
Networks NBE-5AC-16 en tindria prou?

Seguim!

Jordi

El dia 25 de març de 2016, 19:59, Luis Correa Martinez <
mail.luis.yo a gmail.com> ha escrit: