[MataroSensefils] Proposta de reunió del proper 23 de març a les 19:00 al bar dels Capgrossos

dij mar 24 08:38:49 CET 2016

Estàvem al costat del bar, a la porta que dóna al parc. Una pena que
estigués tancat.
Després envio resum.
Jordi
El dia 24/03/2016 8:19 a. m., "Luis Correa Martinez" <mail.luis.yo a gmail.com>
va escriure: