[MataroSensefils] Proposta de reunió del proper 23 de març a les 19:00 al bar dels Capgrossos

dic mar 23 19:41:44 CET 2016

Estem al Dalsus
El dia 23/03/2016 7:21 p. m., "Jordi Clopes Esteban" <jordiclopes a gmail.com>
va escriure:

> Els Capgrossos està tancat. Estem a l'entrada del costat del parc Infantil.
> El dia 22/03/2016 6:39 p. m., "Jordi Clopes Esteban" <
> jordiclopes a gmail.com> va escriure:

>>> 2-Guifilabs: propostes?
>>> 3-Consensuar criteris de bones pràctiques en les connexions
>>> 4-Nous serveis