[MataroSensefils] canvi provisional orientació antena

ivan ivan a matwifi.com
dic mar 23 13:58:15 CET 2016

ara no estàs connectat
i amb aquesta qualitat d'enllaç, no crec que puguis fer res.

El dia 23 de març de 2016, 11:42, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com

<http://www.goufone.com/>
-

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.