[MataroSensefils] canvi provisional orientació antena

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll mar 21 09:29:39 CET 2016

Hola, bon dia. Torno a ser el MatSantbru4, el node https://guifi.net/node/44873

Després d'una setmana estirat al llit, avui he pogut pujar al terrat per fer comprovacions d'orientació d'antena per canviar-la, provisionalment, fins que no s'arregli l'antena a la que jo estava connectat (que era Matalamos).

En correus anteriors, se'm va proposar canviar cap a Sant Simó, però abans de fer el canvi, us penjo els escanejos que he realitzat, per evitar interferències o problemes amb les connexions i amb els altres usuaris.

Si es pot fer el canvi provisional, m'ho dieu. Si crearé problemes a altres usuaris, m'espero o em compro una de 5ghz (però d'aquí uns mesos, que ara no puc).

Ja em direu què hi veieu.

Jo estava enfocant cap al N. Allà tenia Matalamos, i res més.

Si enfoco cap al O, hi ha el campanar de Santa Maria, així que, res de res.

Els escanejos cap a altres direccions m'han donat com a resultat el següent:

Enfocant cap a torre de l'aigua de l'antic escorxador (orientació NE)
[cid:cea5ed04-0842-4a93-aa21-b3970ce99548]

Enfocant cap a ermita de sant simó (Orientació SE)
[cid:2fab30f0-2a91-4059-be6a-32765caf73a7]
Enfocant cap a la torre maresme (Orientació S)
[cid:5e457b74-b07b-420b-8b3d-c86d10cab827]
Enfocant Cap a Parc central (Orientació NO)
[cid:a79cdb92-5c15-4e1a-87fc-f1329af7501f]

Moltes gràcies