[MataroSensefils] Proposta de reunió del proper 23 de març a les 19:00 al bar dels Capgrossos

Ferriol ferriol a musaik.net
dic mar 16 09:47:53 CET 2016

Hola, a quina hora ?
Jo miraré de venir.

M'agradaria afegir el punt de DNS, tenim un problemilla les que fem
servir el DNS. Per persones usuàries que no usen serveis de la xarxa
suposo que deu ser indiferent però jo que uso la sopa sobretot de
vegades em porta fer la volta per Internet perquè el servidor DNS de la
xarxa falla.
Tampoc hi ha un DNS secundari fiable sembla, jo m'ofereixo a muntar-ne
un, tot i que no ho he fet mai però per almenys tenir un secundari i que
aquest tema sigui una mica fiable.

Salut !

El 14/03/16 a les 01:02, Jordi Clopes Esteban ha escrit: