[MataroSensefils] connexions de baixa qualitat a l?omnitik de MatGeganta

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dll mar 14 11:38:23 CET 2016

Hola Ivan,

no estic segur si la nostra antena apunta a MatGeganta,
però sí que és veritat que a vegades sembla que vagi més lent del normal.

M'han instal·lat un linux nou i no sé què et puc mirar ni com fer-ho.

Si em dónes instruccions ho intentaré al migdia.
(Ara mateix tinc l'antena tancada, després la deixaré engegada)

salutacions

Isaac Plana Schilt   (Naturòpata i terapeuta de Shiatsu i Moviment)

 637 86 90 60
 Ctra. Òrrius, Km.7 - 08317 ÒRRIUS

 hores a convenir