[MataroSensefils] pressupost enllaç troncal MatMirBorrell-MatVidre

ivan ivan a matwifi.com
dij mar 10 10:29:44 CET 2016

des de 07/12/214 MatMirBorrell i MatPlCatalunya estan aillats del resta de
la xarxa, jo m'he ofert varies vegades per pujar a MatMirBorrell i poden
enllaçar a un altre SuperNode, però en 15 mesos no hem pogut coincidir
agendes. les antenes fa mesos que les tinc al magatzem.

*enllaç troncal MatMirBorrell-MatVidre*

2 Ubiquiti Networks PBE-5AC-300-ISO 110,53 221,06
4 hores configuració i muntatge 32,00 128,00
1 descompte MSF 15% -52,36 -52,36

Total 296,70

iva 62,31

total 359,01
​a MatMirBorrell i a MatVidre hi ha Omnitik amb ether lliures per connectar
les antenes noves.

no puc enviar arxius a la llista, envio pressupost en pdf en privat a en
Jordi (secció local fundació guifi.net)​