[MataroSensefils] llista de coses pendents a Mataró SenseFils

ivan ivan a matwifi.com
dij mar 10 10:06:30 CET 2016

El dia 5 de març de 2016, 10:40, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com
> ha escrit:

> Ei! Ens pots fer un pressupost de cada intervenció Ivan?

​ara faig i envio.​

> De MatAlamos penso que ja et vaig demanar una proposta.

​si.
​a MatAlamos, fa 2 anys que tenim una Omnitik a 5GHz funcionant.
vam muntar un mastil nou i vam pujar un cable nou per alimentar l'omnitik i
vamb uni els 2 trastos per el ETH2
​ara faig pressupost, de l'enllaç troncal amb MatIser. però no se si tenim
accés a MatIser per actualitzar antenes.​

<http://www.goufone.com/>
-

--
El Comuns de la Xarxa Oberta, Lliure i Neutral ("XOLN")
<http://guifi.net/ComunsXOLN#Sobre_la_gestio_de_la_xarxa>

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.