[MataroSensefils] llista de coses pendents a Mataró SenseFils

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dic mar 9 18:18:34 CET 2016

bones, sóc Matsantbru4.

Veig que hi ha molta feina pendent de fer, moltes necessitats, i si volem fer una xarxa que ens funcioni a tots, ens hem de posar d'acord.

Per mi, el que decidiu, em semblarà  bé. si puc ajudar en alguna cosa, m'ho dieu!

Per cert, jo sóc un dels afectats per MatAlamos. Com està el tema? ja vaig dir que jo tenia l'antena de 2ghz, una tecnologia "obsoleta".

No sé si enlloc de tornar a posar una antena nova a Matalamos que em dongui servei a mi (crec que era l'únic que la utilitzava), jo puc girar la meva fins a Torremaresme, que també hi ha 2ghz, i Matalamos es pot actualitzar a 5ghz.

què em dieu?

________________________________
De: llista_matarosensefils.net <llista_matarosensefils.net-bounces a llistes.anem.be> en nombre de Xavi Poza Sureda <xavi.poza a ticae.com>
Enviado: miércoles, 9 de marzo de 2016 17:29
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] llista de coses pendents a Mataró SenseFils

Hola,

nosaltres estarem encantats de donar un cop de mà en el que calgui, tot hi que comprenem i estem d'acord, que tota intervenció cal coordinar-la prèviament, principalment amb l'Ivan.

Tenim força interessats en la zona de Mataró i sí que es veritat que caldria reforçar els convenis dels punts clau, i mirar de fer una troncal wifi 'força definitiva'.

Amb això vull dir que potser caldria pensar-se en fer servir frecuències mes robustes pels enllaços, n'hi ha de cost molt baix amb un rendiment superior al Gpbs i portar la fibra fins l'antena, cosa que ja estem fent als nodes del vallès i com ja va fer la gent d'Osona.

Així mateix poso de manifest que la supervivència del node SAMSantCarles esta pendent de solució. Ho he posat en mans de fundació i confio en un desenllaç positiu els propers mesos.

De tot això i el que volgueu en podem parlar al xnergic.

SAX!

Xavier Poza

Soci Fundador
Enginyer Tècnic Telecomunicacions Col. 909709
xavi.poza a ticae.com<mailto:xavi.poza a ticae.com>
www.ticae.com<http://www.ticae.com/>
T. 93 848 19 01

El dia 5 de març de 2016, 10:40, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com<mailto:jordiclopes a gmail.com>> ha escrit:

Ei! Ens pots fer un pressupost de cada intervenció Ivan? De MatAlamos penso que ja et vaig demanar una proposta.

De la part d'alimentació elèctrica de MatsantFrancesc ja tenim el pressupost. A l'assemblea es va dir que ja hi havia prous servidors a la xarxa i que la prioritat és mantenir i prioritzar els enllacos radio.

Jo obriria apadrinaments per cada intervenció, veuria la resposta dels interessats i decidiria en assemblea què priotitzem col.lectivament amb els diners dels que disposem.

També comentar que l'Ivan no té cap exclusivitat amb Mataró sense fils més enllà de l'amistat, de la feinada que fa diàriament per fer funcionar la xarxa i el fet que fins ara ha estat l'únic instal.lador Guifi de la zona. Si hi ha algú més que s'animi a fer instal.lacios de Guifi a Mataró que ens fagi arribar les seves propostes.
Gràcies!
Jordi

El dia 05/03/2016 0.04, "ivan" <ivan a matwifi.com<mailto:ivan a matwifi.com>> va escriure: