[MataroSensefils] llista de coses pendents a Mataró SenseFils

dis mar 5 10:40:24 CET 2016

Ei! Ens pots fer un pressupost de cada intervenció Ivan? De MatAlamos penso
que ja et vaig demanar una proposta.

De la part d'alimentació elèctrica de MatsantFrancesc ja tenim el
pressupost. A l'assemblea es va dir que ja hi havia prous servidors a la
xarxa i que la prioritat és mantenir i prioritzar els enllacos radio.

Jo obriria apadrinaments per cada intervenció, veuria la resposta dels
interessats i decidiria en assemblea què priotitzem col.lectivament amb els
diners dels que disposem.

També comentar que l'Ivan no té cap exclusivitat amb Mataró sense fils més
enllà de l'amistat, de la feinada que fa diàriament per fer funcionar la
xarxa i el fet que fins ara ha estat l'únic instal.lador Guifi de la zona.
Si hi ha algú més que s'animi a fer instal.lacios de Guifi a Mataró que ens
fagi arribar les seves propostes.
Gràcies!
Jordi

El dia 05/03/2016 0.04, "ivan" <ivan a matwifi.com> va escriure:

> a l'ultima reunió, vam dir de fer una llista de prioritats.
> per a mi els enllaços troncals, i les antenes a 2,4GHz es el que hauríem
d'anar actualitzant.
>  - MatIsern-MatEscorxador (no existeix des de fa uns mesos) a
l'Escorxador fa 6 mesos que hi ha una antena AN instal·lada
>  - MatIsern-MatAlamos (no existeix de de fa 1 mes)  la de los Alamos un
RB133 es va morir des pres de 6 anys.a la taulada.
>  - MatIsern-MatCuba (a MatCuba hi ha una antena AN a isern una A)
>  - MatIsern-MatGeganta (enllaç A)
>  - MatIserSectorial 2,4GHz
>  - MatIserOmni 2,4GHz (faltaria posar una antena 5GHz per a usuaris.)
>  - MatMirBorrell (fa 14 mesos que està desconnectat de la resta de MSF)fa
setmanes que tinc 2 antenes AC per connectar al POP​
>  - antena Sectorial 5GHz AC MatGeganta (nou)
>  - instal·lació elèctrica dels servidors de MSF (MatSantFransesc i
MatEscorxador)
>  - ???
>  - ???
>  - afegiu el que creieu necessari.
>
> des de fa 2 setmanes que tenim 2 SAI nous a MatVidre i MatCuba (crec que
a l'anterior llista estaven, ja els podem treure.) amb aquests 2 SAI em
guanyat 80minuts de bateria en cas que marxi la llum en algun dels 2
SuperNodes connectats a la Fibra Òptica de Guifi.net