[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

ivan ivan a matwifi.com
div mar 4 23:40:28 CET 2016

entenc que tens molta presa. però encara no se si tens visió directa amb
els SuperNodes
 - MatPaisosCatalans
 - MatMariaRosa
 - MatSOIFundacioMaresme
amb la foto que has enviat, no té prou qualitat per poder distingir els
edificis de la Geganta o de Països Catalans.

si posem una sectorial, jo posaria una Mikrotik mANTBox
<http://routerboard.com/product/280> i les antenes client SXT-AC
<http://routerboard.com/RBSXT5HacD2n> si la distancia no es gaire i si està
lluny una DynaDish5. <http://routerboard.com/RBDynaDishG-5HacD> son
Mikrotik i funcionen amb el protocol Nv2

això es una proposta.
no ho vull decidir jo sol.
<http://routerboard.com/RBDynaDishG-5HacD>

El dia 4 de març de 2016, 20:08, Luis Correa Martinez <
mail.luis.yo a gmail.com> ha escrit:

<http://www.goufone.com/>
-