[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

Luis Correa Martinez mail.luis.yo a gmail.com
dij mar 3 11:08:04 CET 2016

Segueixo sense sortir a internet.
He cambiat d'ordinador, ara no tinc guifiproxy pero ho faig amb la
configuració interna de firefox.
Configuración manual de proxy:
Http: <http://porta.escorxador.matarosensefils.net>
porta.escorxador.matarosensefils.net (respòn al ping)
Puerto: 3128

Aquí no apareix lloc per afegir credencials pero suposo que hauria de
demandarles al conectar.

La configuració del DNS es 10.139.56.2 al pc i al powerbeam

La resta de la configuració del powerbeam suposo que esta ok ja que me la
va enviar l'Ivan.

Si trec configuració de proxy del firefox i vull navegar cap a
<http://porta.escorxador.matarosensefils.net>
porta.escorxador.matarosensefils.net, em demana usuari i contrasenya, pero
al afegirles me les torna a demanar.

Quines prives puc fer?

Gracias
Luis

No has pogut pq no hi has pogut anar o pq hi ha quelcom que no va bé?
En el segon cas indica si reps algun missatge d'error.
Ja queda menys ;-)
Jordi
El dia 02/03/2016 21.41, "Luis Correa Martinez" <mail.luis.yo a gmail.com> va
escriure: