[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

Luis Correa Martinez mail.luis.yo a gmail.com
dic mar 2 10:26:36 CET 2016

Ho sento ahir no vaig poder estar per aquí gaire i vaig haber de
desconectar pk la instalació encara no es la definitiva.
Responen al ping 56.2 i 66.98, pero no ho fa 56.133
El meu usuari, en teoría esta amb portaEscorxador...
Següent pas?

Una vegada tot funcioni, si por ser el cap de semana, miraré de anar movent
lantena i fent scans, per veure quienes posibles bones conexions puc veure.