[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

dim mar 1 23:35:13 CET 2016

Pots fer ping des del teu PC a porta.santfrancesc.matarosensefils.net ? i
a 10.139.66.98?
No veig que arribis a la porta a Internet.

Ja queda menys ;-)

Jordi

El dia 1 de març de 2016, 17:45, Luis Correa Martinez <
mail.luis.yo a gmail.com> ha escrit: