[MataroSensefils] Notes del debat a la SAX 2016 sobre firmware lliure/privatiu [era] Re: Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatIsernRd1 is DOWN **

ivan ivan a rusc.net
dim jun 21 12:56:20 CEST 2016

a la llista de guifi-users està havent un debat. sobre el tema del
programari lliure o privatiu.

Subscriure's:
https://llistes.guifi.net/sympa/subscribe/guifi-users

arxiu:
https://llistes.guifi.net/sympa/arc/guifi-users/2016-06/

El dia 19 de juny de 2016, 12:14, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: