[MataroSensefils] Fwd: ** PROBLEM Host Alert: MatIsernRd1 is DOWN **

Enric enric a musaik.net
diu jun 19 12:14:56 CEST 2016

A 19-06-2016 05:44, ivan escrigué:
> ​SuperNode MatIsern caigut.
>
> avui soc fora, al SAX2016

Aquí, des de Barcelona al SAX2016, enmig d'un debat superinteressant de
l'ús de programari privatiu dins dels nostres routers.
Hi ha opcions?
Estem incomplint els comuns sensefils?
Hi ha punts que parlen de que podem saber com funciona la xarxa, i amb
programari privatiu, no ho podem saber ...

Debat molt i molt interessant.