[MataroSensefils] connexió des de Vilassar de Mar

jpc jeus.vdm a gmail.com
dic jun 8 09:02:57 CEST 2016

Hola
Fa uns anys vaig estar mirant la possibilitat de connectar-se a guifinet
des de Vilassar de Mar.
Ara veig que hi ha un supernode a Vilassar de Mar i un altre a Cabrils
(els tinc a 1,5km i 2 km de distància) i fins i tot el de la Torre d'Ara
de Mataró que està a poc més de 3 km (potser algun edifici em fa ombra).

A més de fer una connexió senzilla, podria intentar convèncer a uns
companys per intentar crear un supernode en una zona més cèntrica del
poble (en un casal).

Teniu prevista en breu alguna xerrada informativa, taller... a Mataró?
Hi hauria la possibilitat de rebre assessorament, consell respecte a
l'equipament idoni?

Salutacions,

 Jens