[MataroSensefils] Resolució RIFE, apadrinaments oberts i la Fundació Guifi.net ens dona 500 €

Enric enric a musaik.net
div jul 15 12:15:24 CEST 2016

Salut Jordi,

evidentment que tirem cap aquí!!!!!
Molt bona proposta!
Endavant doncs!
Tot el meu suport.

El 14/07/16 a les 17:01, Jordi Clopes Esteban ha escrit: