[MataroSensefils] Sopa de Pedres vs Propietat Intel·lectual

Enric enric a musaik.net
dis jul 9 13:50:57 CEST 2016

Salut,

doncs mai havia estat tant d'acord amb tu, Moisès!!!
Ara, si que val la pena tirar-ho endavant, amb tots els comentaris.

Som una mica il·legals, però creiem en la legitimitat del projecte, i
creiem que si som molts, al final no serà il·legal.

Aprofito per dir, per si encara no ho he dit, que paral·lelament a tot
això, estic muntant un nou servidor amb més espai, més recursos, ...,
però m'està costant un munt d'hores.
Respecte a diners, hi hagut diferents col·lectius que utilitzen el
servidor, per llistes de correu, per hostatjament de webs, que han fet
donacions per comprar un parell de discs durs de 2TB.
Però ara mateix, el que m'atabala és el consum elèctric.

El 09/07/16 a les 13:15, Moises Burset Albareda ha escrit: