[MataroSensefils] Sopa de Pedres vs Propietat Intel·lectual

Jordi Aliberas jordialiberas a hotmail.com
dis jul 9 00:20:28 CEST 2016

Homeeee Enric,

La sopa va de puta mare. I té un fons increïble. Desconec la llei actual, però estem amb tu.

Molt bona feina!!

Jordi.A:

El 08/07/2016, a les 22.16, Enric <enric a musaik.net> va escriure: