[MataroSensefils] Sopa de Pedres vs Propietat Intel·lectual

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
div jul 8 17:34:09 CEST 2016

Jo trobo a faltar a la sopa de pedres de pel.licules... una sopa de discs de musica.

Obtener Outlook para Android<https://aka.ms/ghei36>

On Fri, Jul 8, 2016 at 2:17 PM +0200, "Enric" <enric a musaik.net<mailto:enric a musaik.net>> wrote:

A 08-07-2016 14:01, Jordi Clopes Esteban escrigué:
> Ja no hi ha canon. Ara ens ho cobren d'un altre manera.

Ho cobren directament dels pressupostos de l'estat.
Però hi ha una sentència europea de fa poc que ho prohibeix.
És una de les coses que haurà de resoldre el nou govern espanyol.

Ei, no hi ha més opinions d'usuaris de la Sopa ...

Ei, a part de no hi ha lucre, els arxius si que tenen comunicació
pública. Però és cert, que internet no és el mateix que guifi.net
Però des del 2014 hi ha una cosa nova, hem de tenir còpia original. I no
la tenim.