[MataroSensefils] Sopa de Pedres vs Propietat Intel·lectual

ivan ivan a rusc.net
div jul 8 13:37:02 CEST 2016

els arxius, no son públics, però la web si.
jo no la tindria publicada a internet.

quant comprem un disc dur, un USB, una targeta SD o qualsevol trasto que
pugui emmagatzemar dades ens cobren un canon. ¿o ja no?

El dia 8 de juliol de 2016, 13:07, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: