[MataroSensefils] Guifi i les seves possibilitats

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dis gen 30 08:26:43 CET 2016

Hola, bon dia. Sóc Matsantbru4.

Fa anys que estic connectat al Guifi, però no li acabo de treure gens de partit, ja que l'utilitzo molt de tant en tant, i només faig servir la porta federada de l'escorxador.

La resta de possibilitats del guifi no les faig servir perquè, o les desconec o no sé com funcionen.

Sé per exemple que hi ha la sopa, però em tarda moltes hores descarregar una pel·lícula. Ho vaig provar un cop, i al cap de 5 hores, vaig tancar l'ordinador, i ja no ho he provat més. No sé si hi ha programes que permetin tancar l'ordinador i continuar un altre dia, però com que no hi entenc, no ho sé.

Tampoc sé molt bé si hi ha altres funcions o coses que es pugui fer amb guifi.

No sé si es podria fer alguna xerrada explicativa de tot el que es guifi, com funciona i fer pràctiques amb ordinador.

jo m'ofereixo si algú m'ho explica,..., podria fer un petit i senzill tutorial de tot el que és guifi, com funciona, i fer-lo funcionar.

moltes gracies