[MataroSensefils] Sopa i mldonkey

Enric enric a musaik.net
dic gen 27 21:26:28 CET 2016

Salut,

es borra es cada 15 dies, perquè si no el disc dur s'omple.
Les que van a la sopa, és perquè jo les miro, veig la qualitat de so i
imatge, i miro a filmaffinity.com quina nota té. Si té un aprovat just o
suspès, poques vegades l'agafo.
Les que trio, les poso a pendents, i després les poso dins de la sopa.
Aquest procés també és migmanual/migautomàtic.
El tema dels 15 dies, és automàtic, però passar-ho a la sopa, és manual.

Merci per l'avís dels 8 cognoms catalans.

Tot i això falla alguns cosa amb els torrents. M'ho hauria de mirar,
però ho tinc abandonat. Però amb edonkey ja tira molt i molt ràpid.

Però ara a casa tinc el Kodi, per gestionar tot el tema audiovisual:
pelis, música, tv, ... i és espectacular. Molt recomanable si no el
coneixeu.
http://kodi.tv

A 2016-01-27 21:14, Xevi Palacios escrigué: