[MataroSensefils] Reunió amb el grup municipal de la CUP

dic gen 13 23:44:51 CET 2016

Hola!

En René i jo ens hem reunit amb en Juli Cuellar de la CUP. Bàsicament li
hem estat explicant el model de xarxa oberta de Guifi.net i en què creiem
que pot ser interessant per Mataró. També li hem mostrat l'esborrany
d'ordenança municipal que s'està parint des de Guifi per tal de fomentar el
desplegament de fibra òptica en format obert. Ell ens ha recomanat que,
quan la ordenança ja estigui ben definida, provem de parlar amb el govern
local i amb la resta de grups per tal que la cosa tiri endavant.
Seguim
Jordi

El dia 13 de gener de 2016, 8:24, Jordi Clopes Esteban <
jordiclopes a gmail.com> ha escrit: