[MataroSensefils] Havana-Llavaneres: DOWN

ivan ivan a matwifi.com
dim gen 12 23:44:05 CET 2016

la EdgeMAX de MatTorreMaresme esta penjada, no hi tinc accés des de MatCuba.
¿algu tr accés a la ip 10.140.53.1? ¿ o a la 172.25.49.34 des de la RB600?

demà a primera hora vaig a TorreMaresme amb una EdgeMAX i una Powerbeam,
per al enllaç de Llavaneres.
per si cal substituir.

--
<http://www.goufone.com/ca/Telefonia-Mobil>
-

Aquest missatge de correu electrònic pot contenir informació estrictament
confidencial i és per a ús exclusiu del seu destinatari. Si ha rebut aquest
correu electrònic per error li preguem ho comuniqui al seu remitent i
procedeixi a eliminar-lo del seu sistema. Queda prohibida a qualsevol altra
persona la seva revelació, còpia i distribució, així com l'exercici de
qualsevol acció relacionada amb el seu contingut. Agraïm la seva
col·laboració.