[MataroSensefils] nou usuari MatRiuCongost4 (ho sento per l'spam)

dll feb 29 22:15:45 CET 2016

Hola Lluís,

Acabo d'acceptar el teu usuari. En una estona ja hauria d'estar activat.

Aquí tens les dades per accedir a la porta a Internet:
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.PortaAInternet

I a la Sopa de pedres:
http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.SopaDePedres

Jordi

El dia 29 de febrer de 2016, 21:45, Luis Correa Martinez <
mail.luis.yo a gmail.com> ha escrit: