[MataroSensefils] DNS Cuba Down?

Ferriol ferriol a musaik.net
dij feb 18 14:15:31 CET 2016

Gràcies Ivan !

Jo també ho havia notat i m'ha fet veure que el que tinc configurat com
a secundari tampoc resòl, és el 10.139.67.100

he hagut de buscar-ne un d'Internet, hi ha algun altre DNS ? Segons
https://guifi.net/ca/node/11031/view/services hi ha el de Cuba i el de
la Mainada però el node de la mainada ja no existeix, no ? S'hauria
d'actualitzar la info, ho puc fer jo? Puc ajudar ?

Salut !

El 17/02/16 a les 21:38, ivan ha escrit: