[MataroSensefils] Canvis a MatEdVidre NO comunicats

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
div des 23 09:10:45 CET 2016

Moltes Gràcies Ivan, de fet ets dels que sempre informa i/o demana permís.

Canvis sempre n'hi poden haver, pero esta bé conèixe'ls amb la previsió suficient per estar alerta.

Dins de cada casa/empresa cadascú s'espavila, pero quan afectes altres s'ha de tenir en compte. Així que això és una estirada d'orelles a Goufone en tota regla i espero que així ho entenguin. No sé qui va ser el cap pensant que va decidir que, pero la següent vegada espero que actui com toca. No crec que un canvi de routers i pool's ip es decideixi en un plis plas.

Apali!! a tope!!!

SAX!

Xevi P.